søndag den 13. maj 2012

New in

Hej...
I fredags var jeg i Lyngby med min veninde Marie, hvor vi fik shoppet lidt.
Idag spiste vi brunch og tog derefter på lyngbyloppemarket.
Her er billeder af det vi købte i fredags og idag (Marie havde regnet med at bruge max. 50,- på loppemarkedet, men endte med at bruge over 150,- UPS...)
xxx
Hannah

 Brunch i morges med farmand og Marie.
 (Hannah) vest fra loppemarket 30,-

Marie: guldkjole ca. 20,-
"Den passer mig ikke helt perfekt så jeg har tænkt mig at sy den lidt ind i siden. Ellers laver jeg den til en kort top. "

 Marie: "denne trøje købte jeg af en dame, der havde givet 600 for den. Og hun solgte den til 30,- lidt af et kup synes jeg selv ;)"
 Marie: sko fra H&M til 30 kr,-
Marie: strik trøje topshop 75 kr,-
og så blev der også tid tl lidt mad!
Marie: H&M neglelak

Marie: H&M 10 kr pr. styk.
"Da vi stop oppe ved kassen var der en kasse fyldt med neglelakker...så snuppede lige dise 2 lækre farver med."
Marie: armbånd fra loppemarkedet 5 kr.
"jeg overvejer at klippe den i stykker så jeg kan lime nitterne på nogle shorts?"
Marie: neglelak fra H&M
"den mørkeblå nederst med den glimrende neglelak ovenpå, synes selv det ser meget fedt ud! ;)"
 Hannah: Bælte fra loppemarket 5,-
"jeg har et i forvejen men det er gået i stykker, så det var super fedt at jeg fandt det her så billigt."
 Hannah: To puder fra loppemarket til 5,- pr. stk.
Marie: Loppemarkedet shorts 20,- og halskæde 5,-
Marie: trøje 75,- Topshop, taske  25,- genbrugsbutik,
nederdel 15,- loppemarkedet
Marie: loppemarkedet kjole 50,-  supper lækker læder taske 30,- den er desværre lidt slidt..:'(
Marie: t-shirt H&M mande afdeling
"vi gik ind i mande afdelingen og fandt ud af, at de faktisk har nogle meget fede ting!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar